Baby, it's cold outside!

Odata cu venirea frigului incep sa port pe unghii culori mai inchise. Nu este o regula generala, dar de cele mai multe ori aleg nuante de grena, negru, albastru, recent chiar si verde, culori ce se regasesc in colectia Farmec 2014 de toamna-iarna :
Incerc mereu sa am mainile ingrijite. Nu pentru ca am citit undeva ca barbatii isi dau seama daca o femeie se ingrijeste sau nu dupa maini, ci pur si simplu pentru mine, pentru ca ma simt increzatoare si plina de farmec. Imi place sa am unghii frumoase. Imi place sa am culoare pe unghii. Sa fie rezistenta cat mai mult timp si sa nu se cioabeasca, pentru ca mai mult de o data pe saptamana nu am rabdare sa imi fac unghiile. Pentru o manichiura reusita si de durata am nevoie de oja Farmec. Au o gama variata de culori si sunt si accesibile la pret. De ce sa dau aproape de 4-5 ori mai mult pe o oja, care nu are absolut nimic in plus fata de lacurile Farmec (  in afara de renumele firmei, bineinteles). 
Cand am vazut lacurile Farmec Collection 2014 mi-au sarit in ochi 3 nuante: Tree's Rock, Santa's Here si Honey I'm Home. Prima e perfecta pentru sezonul sarbatorilor. M-a dus cu gandul la brad. Ori dau verde pe toata unghia, ori o sa ma chinui sa pictez un bradut pe inelar. As purta Santa's Here dupa sarbatori :)) cand sunt deja satula de motivele de Craciun, dar e o culoare tare, de iarna si la cat de intunecate o sa fie zilele, o sa am nevoie de o culoare vesela, rosie pe unghii sa ma mai trezesc la viata. Si am ales Honey I'm home sa o fac cadou unei prietene pentru ca merge la fix cu bijuteria pe care am de gand sa i-o cumpar cadou:
Am obiceiul sa asortez culoarea unghiilor la bijuterii si nu la haine, cum fac majoritatea fetelor, insa de cele mai multe ori aleg oja in functie de sezon, eveniment ( daca merg undeva anume) sau pur si simplu de moment: port ce am chef.  Tin minte ca la un examen de matematica am desenat radicali si integrale pe unghie. Imi pare rau ca nu am poze sa va arat.

Am fost in cateva magazine sa caut aceste lacuri Farmec si ce credeti? Nu am avut noroc de niciuna. Absolut nici o oja din colectia de iarna-toamna 2014, 2013 nici vorba, in schimb am gasit clasicul rosu si grena din colectia Farmec UltraRezistent.Nu inteleg de ce  lacurile Farmec Collection 2014 se gasesc asa de greu. Pana la urma o sa le comand on-line, de pe site-ul oficial si scap de chinul colindatului prin magazine. Pana o sa le primesc, va las insa cu cateva poze cu ojele mele preferate de la Farmec:

Acest articol a fost scris pentru Superblog.

1 comentarii: