Eye Make-Up Remover Express de la Flormar

A trecut mai mult de un an de zile de cand am descoperit demachiantul bifazic de la Flormar si de atunci il cumpar mereu. Nici nu termin bine sticluta si ma asigur ca am altul plin in casa.
 De-a lungul timpului doar pretul i s-a schimbat (din pacate de la 17 lei a ajuns la 28), parerea mea despre el a ramas la fel.
Pentru ca folosesc eyeliner negru pe waterline am avut mereu probleme cu demachierea, pentru ca efectiv trebuie sa "bag" demachiant in ochi si stiti si voi ca senzatia de usturime nu e deloc placuta. Ei bine, cu acest demachiant nu am griji in aceasta privinta, pentru ca nu ma ustura deloc si nici nu am sentimentul de "produs in ochi" ( pentru ca am mai incercat demachiante de la alte firme, care cu toate ca nu ma ustura imi dau o senzatie ciudata, nedureroasa, ca am ceva in ochi). De la orice alt demachiant ma trezeam dimineata cu urme negre sub ochi, desi seara puteam sa jur ca am ochii curati si discheta ramanea alba si curata. Dizolva imediat chiar si machiajul rezistent la apa.
Inainte de folosire se agita bine, pentru a se omogeniza solutia. Dupa cum se vede in poza are 2 culori, la baza o solutie apoasa albastra mai deschisa si deasupra o parte uleioasa( presupun ca e uleiul de musetel dupa cum scrie pe eticheta) albastru inchis. Contine Panthenol si extract de castravete. 
Nu il folosesc zilnic si o sticluta de 150 ml imi ajunge cam 3-4 luni de zile.
O mica demonstratie: creion negru, pigment roz si un ruj rozaliu inchis.
Folosesc o doza de demachiant cum ii spun eu, adica pun discheta pe gura sticlutei si o umezesc. Am uitat sa fac poza cu capacul deschis, nu are nici un sistem de dozare al produsului, e o sticla obisnuita, ca sticla de suc sa zicem.
Tin discheta cateva secunde pe ochi -mana in cazul meu- pentru a lasa solutia sa actioneze.
Mai mult de jumatate din machiaj se dizolva, fara cea mai mica presiune. Apoi indepartez si restul machiajului prin miscari circulare, fara prea mare efort din partea mea.
Desi are ulei in compozitie, nu se simte deloc uleios cand este folosit pe ochi si pe buze. Pe eticheta e recomandata clatirea cu apa calduta. Eu nu am ascultrat sfatul, folosesc apa micelara dupa. Desi scrie pe el ca este demachiant pentru ochi l-am folosit de cateva ori si pentru fata, cand am purtat fond de ten si intr-adevar  l-am simtit uleios. Nu e o senzatie neplacuta, ca in cazul uleiului propriu zis (cand ma dau cu ulei de argan de exemplu) si dispare imediat senzatia dupa ce folosesc apa micelara sau lotiune tonica. 

Eu sunt foarte multumita de acest produs, voi l-ati incercat?

http://www.oasap.com/content/502-up-to-70-percent-off-sale-nov-2014/?FL






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu