Light Pink nr. 077 de la Flormar

Noua mea oja preferata in acest moment este
nuanta numarul 077 de la Flormar, din gama Plus Quartz: Light Pink, adica un roz deschis, exact traducerea numelui.
Stiu ca nu este inca 1 Decembrie, dar mai e putin pana atunci si din acest motiv am desenat o inimioara cu steagul tarii noastre. Sper sa va inspire si pe voi modelul. La cealalta mana, am ales sa pictez steagul tarii care va fi urmatoarea mea destinatie turistica. Ghiciti?
Daca raspunsul vostru a fost Franta ati ghicit :)
Formula ojei are o consistenta medie, adica nu e nici prea lichida, nici prea groasa. Aplicata intr-un singur strat de vede destul de urat, se formeaza cute, poate asta e si de la unghiile me, dar la al doilea strat culoarea se uniformizeaza si ramane clara, fara urme de dungi. 
Se usuca destul de repede, maxim 2-3 minute, spre deosebire de Cream Silk 246 care mi-a scos peri albi. 
Am observat ca se aplica mai usor daca nu folositi inainte o baza. Am aplicat initial Optical Whitener, tot de la Flormar si apoi oja, dar nu mi-a placut. Nu am aplicat nici top coat. Am preferat sa folosesc doar oja simpla. 
Oja costa 7 lei si o puteti cumpara de la standurile Flormar sau de pe site-ul oficial.
Rezista pe unghii aproape o saptamana fara sa se ciobeasca sau sa sara de la varfuri. Am facut poze si in casa si afara la lumina naturala, si cu blitz si fara, ca sa va dati seama de culoare. Cred ca cel mai bine se vede culoarea roz pal in poza de mai jos:
Am momente cand imi plac ojele in culori tari, tipatoare, dar si zile cand vreau ceva cuminte si dragut: 77 Light Pink e perfect! Ador oja asta. Voua va place?



5 comentarii: