Vichy Idealia Life Serum - Review

Anul trecut cei de la Vichy au avut o campanie de testare gratuita pe site-ul lor: iti trimiteau acasa 7 sau 8 pliculete de crema (au avut si luna trecuta, tot cu produse din gama Idealia). Pliculetele sunt de fapt roz, dar din cauza aparatului foto apar gri in poza.
 Si uite asa am aflat eu pentru prima data de Vichy Idealia Serum. M-am indragostit instant de acest serum facial, primul dealtfel incercat de mine. M-am lamurit imediat care e diferenta intre o crema si un serum pentru ca am vazut efectele pe care le are asupra tenului meu. Serumul este mult mai concentrat si intra in straturile profunde ale pielii, pe cand o crema normala intra doar in primul strat de piele.
Imi place acest serum pentru ca am observat imbunatatiri din primele 2-3 zile de utilizare: fata mea e mai fina la atingere, mai luminoasa si cu pori vizibil micsorati. Daca sunt obosita nu se vede pentru ca am tot timpul o fata radianta (si nu e doar de la pigmentul natural stralucitor "Mica" pe care il contine). Am vazut ca unele fete se plang de sclipici fin pe fata lor dupa utilizare. Eu m-am uitat cu lupa pe obraji si nu am vazut sclipici pe fata mea :))) E adevarat ca are particule iluminante, dar eu am vazut efectul pe total, adica o fata mai luminoasa si mai "odihnita". Asta e impresia mea dupa folosire. Chiar si dupa o noapte pierduta, nu se vede nimic pe fata mea, par fresh la prima ora a diminetii, chiar daca am dormit doar 3 ore.
 Idealia Life Serum are o textura fluida, light, intra repede in piele, uniformizeaza culoarea tenului (reduce petlee pigmentare), nu lasa pelicula grasa si este necesara o cantitate mica pentru toata fata. Folosesc un pliculet pentru 3 zile, dimineata si seara. Dar pentru ca nu imi place sa tin un pliculet cu crema atat de mult timp deschis (am un fix ca intra bacterii in plic pentru ca nu e sigilat, de fapt asta e problema mea la orice, inchid imediat orice produs desfac), va arat si voua smecheria mea. Avem nevoie doar de cateva mostre, de acelasi fel bineinteles, o cutiuta goala de crema (eu am cumparat special un recipient de crema pe care il folosesc mereu) si o spatula.
Am dat in jur de 2 dolari pe 2 cutiute de plastic si o spatula de pe ebay. Apoi mi-am dat seama ca am o gramada de cutiute rotunde, micute, doar ca au inca crema in ele :))
 Continutul pliculetelor il transferam in cutie. Daca nu vreti sa folositi spatula, pur si simplu "stoarceti" continutul plicului. Eu am folosit ambele variante si nu am atins deloc crema cu mainile.
Acum pot folosi serul linistita. Am destul aici pentru aproape 2 saptamani. 

Produsul este destul de scump, 30 de ml costa in jur de 140-180 de lei in functie de unde il achizitionati. Pentru mine, isi merita banii. Imi ajunge cateva luni de zile. Nu l-am mai folosit insa de iarna trecuta (pentru ca am tot incercat diverse produse), de asta nici nu am produsul propriu-zis sa vi-l arat, dar recent am pus mana pe niste mostre si mi-am reamintit toate beneficiile lui. 

Eu ma declar multmumita de Vichy Idealia Serum, dar nu neg ca mi-as dori sa fie mai accesibil la pret! Voi l-ati incercat?

Momentan am un concurs pe pagina de facebook cu 3 creme de 15 ml de la Vichy, tot din gama Idealia. Va invit sa va inscrieti si voi aici. Poate aveti noroc :)







1 comentarii:

  1. sunt foarte multumita de produsele Vichy,din pacate nu imi pot permite sa le cumpar,am folosit mostre primite spre testare!

    RăspundețiȘtergere