Apa de tei bio de la Elemental

Pana acum cateva saptamani, eu nu am folosit  apa florala, de nici un fel. Stiam totusi ca apa de tei este folosita pentru calmarea pielii iritate ( am vazut la o prietena cum o foloseste pentru bebelusul ei cand face iritatii de la scutece), asa ca am incercat-o cu incredere si nu m-a dezamagit.
Dupa ce am citit prospectul, am decis sa o folosesc prima data in mastile pentru par, despre care am scris aici, pentru ca am vazut ca revitalizeaza parul de la radacina si calmeaza scalpul sensibil sau iritat. Se poate folosi si  direct pe parul curat, umed sau uscat ( dupa care se coafeaza in mod obisnuit), prin pulverizare, pentru un plus de stralucire si vitalitate.

Am aplicat apa de tei direct pe ten, gat si decolteu, dupa demachiere, exact ca o solutie tonica, dupa care am folosit crema de zi/seara.
Deasemenea am folosit apa de tei pe zona cearcanelor, imbibata intr-o discheta demachianta si lasata 2-3 minute sa actioneze. Nu stiu daca efectul a fost doar in mintea mea, dar dupa, cearcanele s-au micsorat si nu se mai vedea oboseala pe fata mea. Plus ca imi place mirosul de tei, e foarte placut si calmant.

Aplicată în fiecare dimineaţă şi seară, apa de flori de tei tratează cuperoza (o afecțiune dermatologică care se manifestă prin înroșirea accentuată a pielii) şi impiedica aparitia ridurilor premature, datorită conţinutului ridicat de antioxidanți ce se regăsesc în floarea de tei.
 Apa de tei este recomandată tuturor tipurilor de ten, în special tenului uscat, sensibil sau fragil, iritat, dar şi copiilor, chiar a bebeluşilor. 

Apa de tei bio de la Elemental este obtinuta prin distilarea cu abur a partilor inflorite impreuna cu frunzele si fructele de tei. O sticla de 100 ml costa 14,5 lei. Mi se pare putin pentru un produs bio, certificat de Ecocert Greenlife, dar nu ma plang ;) 

Voi ati incercat apa de tei?




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu