Tu iti ingrijesti mainile?

Tot timpul am avut crema de maini in casa, de la banala crema de galbenele pana la creme speciale pentru maini uscate, dar recunosc ca singurul motiv pentru care le-am folosit a fost mirosul!
Obsesia mea pentru maini parfumate a inceput cand eram copil, de la un joc in care frecam petale de trandafiri intre palme (si nici pana in ziua de azi nu stiu care era scopul jocului, castiga cine "scotea" mai multa culoare din flori).
De-alungul timpului am cumparat crema de maini doar in functie de miros, asta pana am inceput sa am probleme cu pielea uscata. Cum am crescut eu, au crescut si asteptarile mele de la o crema de maini! In primul rand trebuie sa fie hidratanta, dar sa nu lase pelicula grasa pe maini. Inainte nu ma interesa acest aspect, ma spalam pe maini imediat dupa ce foloseam crema si daca mirosul persista, era o crema buna pentru mine, nu ma interesa deloc efectul ei asupra mainilor. Acum daca simt ca trebuie sa ma spal pe maini imediat dupa aplicare inseamna ca nu e o crema potrivita pentru mine. Efectul de hidratare trebuie sa dureze in timp, pentru ca nu imi place sa stau cu crema dupa mine si sa o aplic mereu. De 2 ori pe zi e limita mea: dimineata si seara. Totusi, pe timp de iarna imi incalc regula si aplic crema de maini mai des, pentru ca pe frig si vant mainile au nevoie de mai multa ingrijire. Nu sunt fidela unei anumite creme de maini si mereu incerc si experimentez diverse game , arome si marci. Mi-ar placea sa incerc crema de maini cu extract de shea si trandafir pentru ca sunt sigura ca mi-ar aduce aminte de mirosul copilariei.
Si imi face cu ochiul si crema de maini cu extract de shea si lime pentru ca odata cu venirea frigului imi plac mirosurile de citrice ( nu am scapat complet de obsesia mea cu mirosul cremelor ).
Ce au in comun acestea doua? Sunt produse de L'Occitane En Provence si "contin 20% extract unt de shea, au o textura bogata care se absoarbe imediat in piele, o hraneste, catifeleaza si protejeaza".

Nu am folosit creme de maini de la L'Occitane, dar am incercat crema de corp cu extras de cirese care imi place super mult si cred ca nu as fi dezamagita nici de crema de maini.

Voi ce asteptari aveti de la o crema de maini? Ce folositi mai des?





2 comentarii: