Crema anticelulitica de la Beautiful Cosmetics

Acum cateva saptamani am primit cateva  produse cosmetice din gama Beautiful Cosmetics de la compania Phenalex: 

Chiar daca primul produs incercat a fost demachiantul, am ales sa vorbesc mai intai despre crema anticelulitica.
 Ambalajul nu e doar dragut, ci si util pentru ca are pompita de dozare : pentru ca nu imi place sa strang de un tub cu mainile deja pline de crema, acum e mult mai usor sa apas pe pompita si la sfarsit sa o sterg ( decat sa curat un tub intreg, acum sterg o portiune mica).  
Crema contine apa biotermala din zona Baile Felix, o combinatie de uleiuri vegetale (ulei de  scortisoara, ulei din sambure de struguri, ulei de masline, ulei de jojoba),  uleiuri esentiale ( flori de lotus si iris) si este imbogatita cu AntioxiVita, un puternic antioxidant, 100% natural si produs in Romania din pielita si samburi de strugure,  realizat dupa un brevet de inventie medaliat cu Aur la Salonul International de Inventica IWIS.

Mi-am dat seama inca o data ca fara sport si o dieta corespunzatoare nu ai cum sa scapi de celulita. Eu am folosit aceasta crema intr-o perioada in care nu am facut pic de sport si am mancat tot ce am vrut. Aspectul pielii mele a ramas la fel, dar si-a pierdut tonusul ( oobtinut prin sport bineinteles). Ma bucur ca odata ce am renuntat la sport nu s-a intensificat celulita si asta cred ca e efectul acestei creme. Pielea e fina si hidratata, dar nu ferma si tonifiata. 

Am folosit crema in fiecare seara, am masat prin miscari circulare pana a intrat bine in piele ( 2-3 minute adica,nu mai mult)  si de 2 ori pe saptamana m-am invelit in folie alimentara pentru un efect de sauna. Spre deosebire de celelalte creme anticelulitice incercate de mine, aceasta nu are nici efect de incalzire, nici de racire. M-am obisnuit mai greu cu mirosul pentru ca mie nu imi place scortisoara. Dupa mama miroase exact ca o placinta de mere cu scortisoara, adica foarte placut [ la noi in casa se fac mereu 2 placinte : una cu scortisoara pentru familie si una fara scortisoara, special pentru mine :)) ] 
M-as fi bucurat sa imi ramana pielea ferma, dar nu renunt la aceasta crema, poate trebuie sa mai treaca ceva timp pentru a vedea efectele, va tin la curent! Intre timp, ma incurajez singura sa ma apuc de sport!

Voi ce folositi ca remediu impotriva celulitei? 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu