Produse terminate , 10

Inainte sa plec in vacanta am obiceiul sa fac curat. Nu pentru ca imi place prea mult activitatea asta, ci pentru ca imi place sa gasesc curat cand ma intorc. Si cum nu am nici o zana buna care sa ma surprinda, pe mine pica povara asta :))) Si cu ocazia asta a venit timpul sa golesc plasuta cu produse terminate.
In ordine aleatorie, produsele terminate de mine de la ultimul articol de acest gen, sunt:
1) Sampon Johnsons's Baby: preferatul meu de cativa ani buni. 
2) Balsam de par din cutia de vopsea Casting Creme GLoss: nu il folosesc mereu, doar cand imi aduc aminte. Lasa parul extrem de moale si fin, dar mie nu imi place asta pentru ca deja am parul moale. Pentru cineva cu parul aspru, uscat, banuiesc ca i-ar placea.Totusi imi place cum luceste parul a doua zi de la el.
3) O floare si un burete de baie, subiect despre care am scris mai multe aici.
4) Exfoliant pentru corp, bio, de la Qi Cosmetics: un exfoliant bland, care nu zgarie pielea. Mi-a placut mirosul de lamaie si daca nu ma insel contine zahar. Aceasta mostra am primit-o la #beautybloggersmeetingbybeautybarometer, dar nu apare in poza generala pentru ca produsul era deja in baie si lenea e mare! :))
5) Balsam de buze, Avon sau Oriflame, nu am idee, nu se mai poate citi ceva pe el. Are o culoare rozalie foarte draguta, dar nu l-am putut folosi din cauza mirosului si al gustului care mi-l lasa pe buze. De un an de zile se pune praful pe el si cand am avut intentia sa il folosesc am simtit un miros ciudat. Probabil a expirat demult. 
6) Crema Oxyance, despre care am scris aici . Sunt foarte fericita ca am terminat acest produs. Cred ca va e super cunoscut acest ambalaj pentru ca dupa ce am terminat crema, am folosit cutia pentru amestecarea altor creme cu ulei de argan.
7) Mostra crema anti-transpiratire ProteSud de la Vectem: o sa fac un articol separat cu parerea mea despre ea.
8) Ulei de migdale: faceti un search pe blog ( casuta sus in dreapta) despre el si o sa vedeti ce am scris despre el pana acum.
9) Serum Vichy Idealia si fond de ten Normaderm.
10) Periute intradentare, desprre care am scris mai multe aici.
11) Am schimbat lentila ( iar a trecut o luna de zile) si suportul de lentile. Suportul il schimb o data la cateva luni.
12) Supliment alimentar Crom Forte de la Walmark: cumparat si folosit in ideea ca o sa-mi scada pofta de dulce. Nimic mai neadevarat. Ba inca, am mancat si mai multe dulciuri decat de obicei. Nu stiu daca a fost de la el, sau daca am avut eu o perioada mai proasta. Ideea e ca nu a facut ce scrie pe prospect.
13) Nu am prea mai folosit lumanari parfumate in ultimul timp. Acestea sunt din Lidl. In ambalaj miros super. Cand le arzi nu emana un miros puternic. Trebuie sa stai foarte aproape de ele ca sa simtit ceva.

Ati folosit ceva din lista asta de produse? Daca vreti sa stiti mai multe despre ele, lasati-mi un comentariu si o sa ma conformez :)




1 comentarii:

  1. Din tot ce ne-ai aratat am folosit mostrele Vichy,samponul Jonshon,lufa si buretele de baie.

    RăspundețiȘtergere