Ce faci cu coaja de banane dupa ce o mananci?

Ce face un om normal cu coaja de banana dupa ce o mananca? O arunca, normal, nu?
Ce fac eu? Ma spal pe dinti cu ea!
Cu interiorul coajei de banane imi frec dintii. Pasta alba care ramane pe dinti o las sa actioneze timp de 4-5 minute ( ideal ar fi 10, dar eu nu rezist atata pentru ca are un gust amar). Dupa ma spal cu periuta uscata ( fara sa folosesc pasta de dinti). Rezultatele se vad imediat. Dinti mai albi cu un ton. Din pacate rezultatul nu dureaza prea mult timp, dar daca insistati cu acest tratament se obtin albiri de lunga durata. 
Merita incercat. Eu mereu fac acest lucru inainte de o iesire importanta! Ati incercat vreodata, ce parere aveti ? 



4 comentarii:

  1. Ia uiteee! Bananele sunt preferatele mele, as manca non stop, dar uita ca de intrebuintarea asta nu stiam. O sa incerc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa imi spui cum ti se pare dupa ce incerci. Eu am 2 zile dintii mai albi de la o banana. Inainte sa merg in concediu fac 7 zile consecutiv tratamentul :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Citise-m despre asta cu ceva timp in urma,insa nu am incercat niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat si este exact cum ai scris si tu :)

    RăspundețiȘtergere