Myrtille BlueBerry Hand Cream Sephora

Rasfat de seara:
biscuiti cu aroma de cocos si crema de maini Myrtille BlueBerry pe post de crema de corp. Nu, nu am ramas fara crema de corp ( am vreo 4 deschise), dar imi place atat de mult mirosul acesteia incat nu ma pot abtine sa nu o folosesc pe tot corpul. Nu stiu a ce miroase, nu a blueberry(afine) in orice caz, dar imi place.
Am primit aceasta crema de maini la un concurs pe facebook si spre rusinea mea nu mai am idee pe ce pagina l-am castigat. Am cautat produsul in Sephora pentru ca vroiam sa il fac cadou unei prietene, dar nu l-am gasit. Il vroiam si pentru mine pentru ca mai am foarte putin in tub. Nu apare nici pe site. Oare a disparut din gama lor de produse?
Pe langa miros, imi place ca intra repede in piele, nu o lasa grasa si nu simt nevoia sa ma spal pe maini dupa folosire. Nu simt senzatia de catifelare instanta pe care mi-o ofera alte creme, dar scopul ei principal este hidratarea, dupa cum scrie si pe eticheta. Are acelasi efect de hidratare si pentru restul corpului, nu doar pentru maini.
Recunosc ca de cele mai multe ori am folosit-o pe post de crema de corp :) Mirosul e placut, usor, discret si il simt si dimineata cand ma trezesc. Pe maini nu stiu sigur cat dureaza, probabil la fel, dar de fiecare data cand ma gandesc sa il cronometrez, ba ma duc la baie, ba spal ceva in bucatari.
Daca vedeti acest produs in Sephora sa ma anuntati si pe mine! Eu nu mai intru acolo decat daca imi trebuie ceva, ca altfel vad prea multe produse pe care mi le doresc si nu vreau sa-mi dau bugetul peste cap :)))



3 comentarii:

  1. Arata super,sper sa o mai poti gasi pe stoc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am intrat in Sephora in Paris, dar nu am gasit-o :( mai caut. chiar mi-ar parea rau sa nu o mai gasesc niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  3. arata bine bine bine.. <3

    RăspundețiȘtergere